Case de marcat fiscale

Calliope vă oferă:
Case de marcat ieftine și fiabile
Service prompt și de calitate

ATENȚIE!
Înlocuirea vechilor case de marcat cu cele din noua generație (2018) este OBLIGATORIE!

Calliope comercializează și asigură service pentru case de marcat fiscale în Ploiești și alte localități din județul Prahova, precum și în localități din județele Brașov, Dâmbovița, Buzău și Ilfov.

Noua generație de case de marcat fiscale DATECS este adaptată oricărui tip de afacere. Vă punem la dispoziție soluții moderne și complete pentru magazine alimentare și nealimentare, HoReCa, case de schimb valutar, firme de distribuție, logistică și depozite cu vânzare prin agenți sau către distribuitori, dar și pentru spitale, policlinici, farmacii și instituții publice, regii autonome și ONG-uri.

Cele mai populare modele de case de marcat vechi produse de compania Datecs: MP55B, DP05 și DP25 BT sunt înlocuite cu o gamă mai largă de echipamente, cu intefețe și funcționalități multiple.

Tipurile noi de case de marcat pot fi dotate cu Bluetooth, precum și cu baterii Li-Ion de capacitate mare, care oferă autonomie extinsă. Totodată, o mare parte dintre ele sunt dotate și cu interfețe LAN, care permit integrarea lor într-o rețea locală.

Pentru informații, sunați la nr. 0730.333.9720730.333.975, între orele 08:00 și 18:00.

Datecs DP-25

669 lei

Datecs DP-150

619 lei

Datecs WP-500

799 lei

Datecs WP-50

719 lei
(cu acumulator inclus)

Prețurile sunt valabile cu încheierea unui contract de service, nu conțin TVA, sunt informative și pot suferi modificări neanunțate.

Important

Legislație și comunicate oficiale

Ministerul Finanțelor Publice asigură o implementare echitabilă a noilor case de marcat cu jurnal electronic. Ministerul Finanțelor Publice a adoptat măsuri legislative pentru a asigura aplicarea unui tratament preventiv stimulativ şi de îndrumare a contribuabililor, inclusiv după 1 noiembrie 2018. Scopul este ca procesul de dotare cu noile case de marcat cu jurnal electronic să se deruleze fără afectarea activității operatorilor economici și fără aplicarea de sancțiuni, dacă nu există elemente de vinovăție ale contribuabililor. (Comunicat din data de 30.10.2018).

MFP a stabilit ca nerespectarea termenului de dotare cu noile case de marcat să intre sub incidența Legii prevenirii. Guvernul a aprobat, în data de 05.09.2018, inițiativa Ministerului Finanțelor Publice de a introduce nerespectarea termenului de dotare cu noile case de marcat sub incidența Legii prevenirii, prin modificarea pct. 42 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 33/2018 privind stabilirea contravențiilor care intră sub incidența Legii prevenirii nr. 270/2017, precum și a modelului planului de remediere.

MFP a stabilit ca nerespectarea termenului de dotare cu noile case de marcat să intre sub incidența Legii prevenirii. Guvernul a aprobat, în data de 05.09.2018, inițiativa Ministerului Finanțelor Publice de a introduce nerespectarea termenului de dotare cu noile case de marcat sub incidența Legii prevenirii, prin modificarea pct. 42 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 33/2018 privind stabilirea contravențiilor care intră sub incidența Legii prevenirii nr. 270/2017, precum și a modelului planului de remediere.

Numărul unic de identificare a caselor de marcat se obține și prin Spațiul Privat Virtual. Pentru nedotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999, ANAF va aplica sancțiuni contribuabililor mari și mijlocii, începând cu data de 1 septembrie 2018, și contribuabililor mici, începând cu 1 noiembrie 2018.

Formularul F4103 pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/situația aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) (Anexa 2D la Metodologia și procedura de înregistrare a AMEF în etapa preoperaționalizare a Registrului), în conformitate cu OPANAF nr. 4156/28.12.2017 - publicat în data de 31.07.2018.

Ghid cu privire la înregistrarea informațiilor (actualizat la 05.10.2018) privind aparatele de marcat  electronice fiscale, precum și la emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare - în etapa preoperaționalizare registru.

• Ordonanța de urgență nr. 44/2018 privind unele măsuri referitoare la aplicarea unor dispoziții și prelungirea unui termen prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, precum și pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică - Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 454 din 31 mai 2018.

• Hotărârea nr. 804/2017 din 8 noiembrie 2017 privind modificarea și completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 479/2003 - Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 907 din 20 noiembrie 2017.

Hotărârea nr. 479/2003  republicată, privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale .

Ordonanța de urgență nr. 28/1999  republicată, privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale. Text în vigoare începând cu data de 30 ianuarie 2015.

Ordonanța de urgență nr. 91/2014  pentru modificarea şi completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale - Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 966 din 30 decembrie 2014.